Sunday, May 17, 2009

.::Lelaki Hensem VS Lelaki Tak Hensem::.

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: dia fikir ape agaknye?

kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: berlagak macho la 2…

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody’s perfect

kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: kalu dah muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan
perempuan akan cakap: My Hero

kalau lelaki tak handsome menolong perempuan
Perempuan akan kata: eh ape ni?

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: bagai pinang dibelah dua

kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: Sah kena ubat pengasih!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada…

kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:dah nasib nak wt cmne

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: wah…

kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: bgslah 2

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: He’s perfect

kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: Tah2 sape punya keta yang disebatnya

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: malu la 2

kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: eeee…perasan

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:gentlemennya dia

kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: sape nak mimun air ni?

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on

kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: Lu ape hal ni brader?

7 comments:

Xsanz ~ said...

woah..
which 1 is me?? @_@

All is yA...CuTe GUrL fROm MarIkh said...

aa....btoi..btoi....

F a N T a S Y said...

erm...lelaki ensem dan tidak...ehehe..memg betul la,,hihi

encik aidil banting said...

klako dow!

.::Nazzyra Love::. said...

hahaha..
tau xper..
pasnie kita lihat persepsi lelaki terhadap perempuan lawa vs xlawa
=p

Sarah said...

nampaknya masing2 memang nak lawa2 je. aiyo.

.::Nazzyra Love::. said...

tau xper..
byk manusia yg demand..